Obchodní podmínky
Obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení

VI. Reklamace a vrácení zboží

Máte právo zásilku před jejím převzetím řádně překontrolovat. Doporučujeme zásilku přebírat pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nedoporučujeme podepisovat řidiči dodací list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s řidičem sepsat škodní protokol. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodací listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy zákazník nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. V případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta k odstoupení od smlouvy ode dne následujícího po dni kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete poslední dodávku zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Hana Janovská, IČ: 65023986, se sídlem Nad Dolinami 227,Tábor 39002, e-mail: hana.janovska@e-janovsky.cz formou oznámení.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese prodávajícího. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Maximální náklady jsou odhadované ve výši 300 Kč.

Zboží vyzvedneme na vlastní náklady, jestliže jde o odstoupení od smlouvy uzavřené mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, zboží bylo dodáno do domácnosti v okamžiku uzavření smlouvy a povaha zboží jej neumožňuje odeslat obvyklou poštovní cestou.

Zákazník odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Funkčnost digitálního obsahu těchto internetových stránek zajišťujeme prostřednictvím specializované společnosti s tím, že jejich digitální obsah je kompatibilní s běžně používanými hardware zařízeními a software vybavením. Náklady na prostředky komunikace na dálku kupujícího nese kupující, náklady na prostředky komunikace na dálku prodávajícího nese prodávající, přičemž náklady se neliší od základních sazeb. Kupní smlouva, uzavřená v tomto internetovém obchodě, je zákazníkovi zaslána na jím sdělenou emailovou adresu a následně je uložena u prodávajícího v elektronické podobě. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, v cizích jazycích pouze na základě dohody účastníků smlouvy.

Reklamační řád

  1. Práva z vadného plnění se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění (dále jen „občanský zákoník“). Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí, není-li prodávajícím a kupujícím ujednána doba delší. Záruční doba začíná běžet dnem předání zboží kupujícímu nebo dnem prodeje konečnému uživateli.
  2. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením nebo za závady, na které byl zákazník upozorněn písemně v kupní smlouvě. Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturální rozdíl u přírodních materiálů (např. dřevo), textilních a umělých materiálů nebo lakovaných ploch. Vadou nejsou rozdíly rozměru u nábytku a matrací v rámci deklarované tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Záruka se nevztahuje na věci použité.
  3. Reklamace musí být kupujícím uplatněna bez zbytečného odkladu po jejím zjištění na adresu: Hana Janovská, Nad Dolinami 227, 390 02 Tábor. Reklamaci lze uplatnit i prostřednictvím emailu, který kupující zašle na emailovou adresu hana.janovska@e-janovsky.cz
  4. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako u vadného plnění, které je nepodstatným porušením smlouvy. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  5. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
  6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci okamžitě, ve složitých případech pak do 7 dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží, která je zapotřebí k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

VII. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje v bezpečí

  • Vámi poskytnuté údaje budou použity pro úkony spojené s vyřízením objednávky
  • Na žádost zákazníka budou poskytnuté údaje vymazány a nebudou nadále využívány
  • Vámi poskytnuté údaje jsou bezpečně uloženy a zabezpečeny proti zneužití

Odstranění osobních údajů

V případě zájmu o odstranění poskytnutých osobních údajů, kontaktujte nás prosím písemně na korespondenční adrese, emailem čí telefonicky na níže uvedených kontaktech. Neprodleně odstraníme všechny osobní či citlivé údaje.

Kontaktní adresa

Hana Janovská, Nad Dolinami 227, 390 02 Tábor, IČ: 65023986, e-mail: hana.janovska@e-janovsky.cz, tel.: +420 777 120 180

V souladu s ustanovením § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobných údajů v platném znění tímto kupující uděluje společnosti zpracovateli, dobrovolně souhlas se shromažďováním a zpracováním svých osobních údajů v níže uvedeném rozsahu a k uvedenému účelu, a to na neomezenou dobu. Kupující potvrzuje, že byl informován o tom, že jeho osobní údaje v uvedeném rozsahu, tj. jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, emailová adresa, IČ a DIČ budou zpracovatelem zpracovány pro účely registrace a vyřízení objednávek zákazníků internetového obchodu na adrese a dále nabízení obchodu a služeb a marketingové účely a uchovávány bez časového omezení zpracovatelem. Zpracovávané osobní údaje jsou přístupné zpracovateli, jeho pracovníkům a mohou být předány jinému správci.

Kupující byl dále poučen, že mu kontaktní osoba zpracovatele bez zbytečného odkladu sdělí informace dle § 12 zákona o ochraně osobních údajů a o právu žádat po zpracovateli vysvětlení a odstranění nežádoucího stavu podle § 21 zákona o ochraně osobních údajů. Kupující se zavazuje bez zbytečného odkladu nahlásit jakoukoli změnu zpracovávaných osobních údajů. Kupující prohlašuje, že tento souhlas se zpracováním osobních údajů uděluje svobodně, vážně, určitě a srozumitelně, s plným vědomím možných důsledků a souvislostí a se poučením o právech, plynoucích ze zákona o ochraně osobních údajů.

VIII. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

IX. Doba trvání závazku

Závazky ze smluv uzavřených na základě těchto OP jsou uzavírány na dobu neurčitou a podmínky jejich ukončení se řídí těmito obchodními podmínkami, kupní smlouvou a obecně závaznými právními předpisy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 1. 1. 2014

Objednávka

Proces objednávky je ukončen vystavením formuláře objednávky a jeho potvrzením ze strany kupujícího. Potvrzením objednávky kupující prohlašuje, že u prodávajícího objednává v objednávce uvedené zboží, že se seznámil s podmínkami, a že s jejich ustanoveními souhlasí a považuje pro sebe za závazné. Odesláním závazné objednávky dává kupující prodávajícímu souhlas k archivaci osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech (dále viz Ochrana osobních údajů). Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednávka zaslána. Zboží je dodáno na adresu uvedenou kupujícím na objednávce. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit jeho cenu při převzetí od přepravce formou dobírky nebo platbou předem v celé výši objednavky převodním příkazem. Prodávající je povinen vyřídit závaznou objednávku a zaslat objednané zboží dle požadavků kupujícího na udanou adresu. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud kupující alespoň jednou neodebral zboží, popř. opakovaně bezdůvodně zboží vrátil. V případě nákupu zboží atypického rozměru Vám bude zaslaná zálohová faktura ve výši 50% na objednané zboží i s potvrzenou objednávkou.

Termín dodání

Pro zboží zasílané v rámci ČR dodáváme péřové přikrývky a polštáře do 5 pracovních dnů.

Standardní objednávky matrací vyřizujeme a zboží odesíláme do 20 pracovních dnů od přijetí objednávky, ostatní nábytek je expedován ve lhůtě 3 až 6 týdnů od objednání a potvrzení objednávky. Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat, oznámíme Vám to telefonicky nebo na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Termín dodání u zboží na zakázku se řeší individuálně v objednávkovém řízení vzájemnou domluvou.

Doba přepravy je do 24 hodin až 48 hodin, s expresní dobou dodání za příplatek.

Dodací podmínky

Místem plnění je adresa dodání, kterou kupující vyplnil při odesílání objednávky z našeho internetového obchodu. Dopravu kamkoliv po ČR zajišťuje prodávající prostřednictvím služeb Čeké pošty. Ke každému zboží je vystavena a přiložena faktura, která slouží jako daňový doklad i dodací list. Kupující svým podpisem stvrzuje převzetí zboží od dopravce.

Ochrana osobních údajů

Odesláním objednávky zákazník uděluje souhlas ke zpracování osobních údajů uvedených v objednávce.Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o Ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládáme s osobními údaji zákazníků pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o Ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b) a v § 5 odst. 6.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím. Odesláním elektronické objednávky kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, též platnou cenu objednaného zboží uvedenou v katalogu Internetového obchodu www.vseprospani.cz nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. ledna 2011

Při přepravě, nárok na uplatnění reklamace zaniká. Tyto škody je nutno řešit při převzetí od pracovníka zvoleného dopravce.

NTkzZj